środa, 27 maja 2015

Ankieta

Z powodu ponownego braku pomysłów po lewej stronie umieszczam ankietę. Za tydzień zajrzę i zobaczę, co sądzicie.

Ale najpierw należą Wam się WIELKIE przeprosiny. Myślałam, że jakoś dalej pociągnę tę historię. Przeliczyłam się. Doszłam do wniosku, że od dłuższego czasu lubię filmy akcji, kryminały i ponownie mam fazę na wampiry, czarownice, itp. Co za tym idzie - moja własna opowieść mnie nudzi...
Jednak zależy mi na Waszej opinii, bo piszę głównie dla Was. Z drugiej strony, pisanie pomaga mi w pewien sposób wyrazić siebie i to co dzieje się w mojej głowie (a ostatnio dzieje się dużo, tylko nie pasuje do tej bajki).

Podsumowując: chcę, żebyśmy wszyscy byli zadowoleni i spełnieni :) Także: GŁOSUJCIE!
I do zobaczenia za tydzień <3

~Hania-z-czarną-dziurą-w-głowie

1 komentarz:

  1. Nie przestawaj pisać piszesz świetnie proszę nie kończ pisania bo jest cudna

    OdpowiedzUsuń

Pisz, co myślisz ;)