czwartek, 26 września 2013

Zawieszam

Moje Drogie,
Zawieszam tego bloga na czas nieokreślony. Powody?

  1. Brak czasu. Lekcje mnie wykańczają. Gdy już się wszystkiego nauczę, nie mam na nic siły.
  2. Brak pomysłów. Nie wiem, dlaczego, ale coraz gorzej mi się pisze tę historię...
  3. Brak komentarzy. To w sumie najmniej istotny powód z tych trzech. Niemniej trochę mnie boli, że tak mało komentujecie...
No to tyle chciałam napisać...
Zapraszam na blogi:
http://vilu-y-leon-4ever.blogspot.com/
http://elena-damon-stefan-love.blogspot.com/
I... do następnego, choć nie wiem, kiedy to będzie :*

5 komentarzy:

  1. Jaka jest szansa, że będziesz dalej pisała tego bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam. I będę czekać tak długo ile będzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem ze masz jeszcze 2 inne blogi ale fajnie by bylo zeby ten blog trwwal dalej obiecuje i jestem pewna ze nie tylko mi zalezy na tym blobu a co do tego obiecywania to mysle ze nie tylko ja ale tez i inni beda komentowac kolejne rozdzialy ;-)
    ~Anonim Lodo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest świetny ! Masz wielki talent i jesteś wspaniała ! Proszę wracaj szybko.

    OdpowiedzUsuń

Pisz, co myślisz ;)