wtorek, 27 sierpnia 2013

Informacja

Więc tak...
Starałam się wymyślić coś na tego bloga, ale mi nie wychodzi. No... Mam pomysły, ale one nie pasują do tej historii. I nie wiem, co robić! 
Prosicie mnie, żebym nie zawieszała tego bloga, ale nie wiem, co pisać. Nie mogłam przez to spać i w kółko słuchałam tego:
Uwielbiam te piosenkę, ale nie o tym chciałam.
Poza tym jest jeszcze szkoła. Nie wiem, czy dam redę prowadzić trzy blogi. I od razu uprzedzam, że od 3 września rozdziały będą się pojawiały tylko w weekendy. Jednak druga klasa liceum to nie przelewki, a mam już podręczniki i wiem, co mnie czeka T.T

I najważniejsze: co mam robić?
Mam kilka opcji:
1. próbować pisać dalej (ale wątpię, żeby wypaliła)
2. zacząć pisać nowego bloga z inną historią (myślałam o Jortini)
3. usunąć tego bloga i prowadzić tylko En Mi Mundo i Voy Por Ti
4. zawiesić bloga na... tydzień i wtedy podjąć decyzję.

Tak więc za moment umieszczę ankietę. Możecie też pisać komentarze. Zależy mi na waszym zdaniu, ale ja osobiście zastanawiam się nad 2 i 3.
Kocham Was <3

2 komentarze:

  1. Ja mogłabym z tobą poprowadzić bloga o Jortini bo też o tym myślałam napisz do mnie na gadu gadu 46977808

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE ODCHODŹ!! Dzięki tobie testuję wytrzymałość mojego fotela na upadki ze śmiechu :) PLISSSSSS NIE RÓB MI TEGO TWOJE BLOGI SA NAJLEPSZE!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Pisz, co myślisz ;)